Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 8.00 - 12.00 hod. | 17.00 - 19.00 hod. |
Úterý | 8.00 - 12.00 hod. | |
Středa | 8.00 - 13.00 hod. | |
Čtvrtek | 8.00 - 12.00 hod. | 17.00 - 19.00 hod. |
Pátek | 8.00 - 12.00 hod. |
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v Vitčice 31 798 27, Němčice nad Hanou v úředních dnech a hodinách:
Pondělí | 8.00 - 12.00 hod. | 17.00 - 19.00 hod. |
Úterý | 8.00 - 12.00 hod. | |
Středa | 8.00 - 13.00 hod. | |
Čtvrtek | 8.00 - 12.00 hod. | 17.00 - 19.00 hod. |
Pátek | 8.00 - 12.00 hod. |
Telefonické podání: +420 582 388 052
Poštou na adresu Obecní úřad, Vitčice 31 798 27, Němčice nad Hanou
Elektronicky na e-mail: obec@vitcice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: p85ash7
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
---|---|
jednostranně formát A4 | 2,00 Kč/ks |
oboustranně formát A4 | 4,00 Kč/ks |
jednostranně formát A3 | 3,00 Kč/ks |
oboustranně formát A3 | 5,00 Kč/ks |
Položka | Sazba |
---|---|
jednostranně formát A4 | 6,00 Kč/ks |
oboustranně formát A4 | 8,00 Kč/ks |
Položka | Sazba |
---|---|
jednostranně formát A4 | 2,00 Kč/ks |
oboustranně formát A4 | 4,00 Kč/ks |
jednostranně formát A3 | 3,00 Kč/ks |
oboustranně formát A3 | 5,00 Kč/ks |
Položka |
Sazba |
---|---|
jednostranně formát A3 | 6,00 Kč/ks |
oboustranně formát A3 | 8,00 Kč/ks |
Náklady na použitou nebo požadovanou poštovní službu se hradí ve výši skutečných nákladů dle platného ceníku použitého provozovatele poštovních služeb.
Pokud je poskytnutí informace spojeno s mimořádně rozsáhlým vyhledáváním informací, stanoví se výše úhrady za každou započatou hodinu vyhledávání jedním pracovníkem na 140,00 Kč.
Bez finanční úhrady budou podávány informace:
Pondělí | 8.00 - 12.00 hod. | 17.00 - 19.00 hod. |
Úterý | 8.00 - 12.00 hod. | |
Středa | 8.00 - 13.00 hod. | |
Čtvrtek | 8.00 - 12.00 hod. | 17.00 - 19.00 hod. |
Pátek | 8.00 - 12.00 hod. |